Tuesday, May 20, 2008

project

Cakap pasal study memang bila dengar pun rasa nak muntah...tapi nak wat cam mane dah mmg kena..masa zaman muda-muda dulu tak nak ambik course cikgu siap-siap.Bila dah tua-tua ni baru sampai seru untuk berkhidmat mendidik anak bangsa.So terlontarlah aku di tanah Tanjung Malim ni menuntut ilmu dunia pendidikan sebagai bekalan untuk masa depan. Tak sangka aku akan menyambung warisan abah untuk menjadi seorang pendidik. Hope one day aku akan berjaya mendidik anak murid aku dengan penuh kesabaran dan dedikasi.
Ok..bila dah study mesti ader assigment, project. So untuk semester ni kena siapkan courseware ICT for form four students. Memang pening la sikit.Maklum la otak ni dah lama sangat berehat.Bila kerja keras sikit mula la nak jam.Bila dan jam memang tak boleh buat ape unless tido or balik kanpung..hahahah tu la keje aku tiap minggu. Tapi walau ape pun kerja tetap kerja and mesti dihabiskan. Fawwaz pulak makin pandai..mulut dia tak berhenti-henti bercakap.That's why i really miss him so muchhhh...

No comments: