Friday, May 8, 2009

What do U do on Weekend?

What do u do??What will u do??sleep all day long...clean ur house...wardrobe...watching tv....window shopping...???pendek kata anda boleh melakukan pelbagai kerja dalam masa 1 hari anda tidak bekerja? Aku???Apa yang aku buat hari ini???

Start on 8.00 pm
Having breakfast with my 'bucuk cayang'...but hari ni dier tak mau makan berat..just a cup of milo and biscuits...sukenyeeee....senang kerja..

8.30
Kutip semua baju dan basuh (pakai washing machine la...)

9.00
Anakku sudah bangun..sian dia.semalam tak boleh tidur..demam panas ya amat!!!habis cool fever aku letak..kat dahi kat belakang..and ubat buntut...nasib baik ok..risaunya..layan dia lebih kurang..(tak bagi aku wat keje...nak lepak je depan tv ngan mama..soh mama teman tgk Disney Channel)...ya ampun..aku sudah boring...

10.00
Start masak..kari ayam, sayur bayam, ayam bakar and sambal belacan ...nyum--nyum..

11.30
Start nak mop lantai..tapi problem..sebab ader pembantu yang rajin amat..

12.00
Abang balik bawa mak..(mum in law)..dia datang nak amik ubat sakit tangan..dah cucuk..mak sampai lantai penuh sabun..si Fawwaz tumpahkan sabun..adoi..habiskan keje mengemop..(sakit pinggang actally..tapi wat gak la sebab lantai kotor)

2.00
Lunch

3.00
zzzzzz (semua orang)

6.00
Lepak je (minum petang) Milo ngan jagung rebus (ni abang yang buat)SYUKUR!!!

8.00
Dinner

8.30
Lipat kain

10.00
Start wat soalan exam and finished at 11.30

11.59 (now)...tulis blog -Fawwaz tak tido lagi.Pukul berapa la nak tido..aku dah ngantuk ni..

No comments: