Saturday, December 25, 2010

nak tutup mulut orang memang susah

ha..memang la susah nak tutup mulut org sebab mulut tu ader kat diaorang ...kalau ader kat saya dah lama dah tutup..lekat dengan tape..
apsal ni???
ok..ok..fine...saya tahu la saya baru je ngajar kat sekolah nie..baru 2 tahun...tapi saya ader hak utk minta ditukarkan...saya minta tukar pon bukan saje gatal tangan nak isi borang...cuma..memang perluuuu sangat untuk bekerja di sekolah yang dekattt sikit dengan rumah..jadi tak de la saya sampai rumah malam2..kesian anak2 saya..
saya dah banyak kali isi borang bertukar...dan banyak kali juga gagal..tapi kali ni alhamdulillah...berjaya...
tapi yang tak bestnyer...banyak pulak mulut tempayan dasar kepoh yang tak habis2 dok cakap saya nie pakai kabel la....pakai itu..pakai ini.....siap cakap saya pakai kabel fiber optic...fuhhh..tak tahan telinga dengar....
kalau nafi pon diaorang payah nak percaya...masih dengan perangai yang buruk syak wasangka orang membabi buta...
utk pengetahuan...saya tak der pakai kabel mende pon...hanya isi borang..hantar...doa....mungkin kali ni rezeki saya.....so tak payah la nak jeles ke mende...
kalau pakai kabel apsal dulu saya apply tak dapat??????ha..cakapppp......
saya tahu sampai sekarang orang masih bercakap yang saya dapat tukar sebab saya pakai kabel...sukahatilah mulut korang...nak cakap ape pon cakap la.....lantakkkk

No comments: